Известие

Collapse
No announcement yet.

Страна индикация на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Страна индикация на таблото

    Колеги, днес докато шофирах на два пъти ми светна някаква жълта лампа с волан и ключ с надпис vehicle protection system not available, като забелязах, че се включва и осветлението на купето. Мой приятел я закачи на диагностиката си, като фиксира някаква грешка 9001, която той не можа да изтрие. Някой сблъсквал ли са е с такъв проблем.

  • #2
    Първоначално публикувано от toni791 Покажи съобщение
    Колеги, днес докато шофирах на два пъти ми светна някаква жълта лампа с волан и ключ с надпис vehicle protection system not available, като забелязах, че се включва и осветлението на купето. Мой приятел я закачи на диагностиката си, като фиксира някаква грешка 9001, която той не можа да изтрие. Някой сблъсквал ли са е с такъв проблем.
    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...-not-available

    Comment


    • #3
      Изчетох ги всичките, може де от сто неща, от акумулатор до еку заключване на волана, та през управление на страничното огледало. Исках просто да знам, на някой да ли е ставало като при мен, по време на движение светва осветлението на купето и въпросната лампа на таблото.

      Comment


      • #4
        Каква е модификацията?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          1.9 SW 150 к.с. фейсова.

          Comment


          • #6
            Елемнтарният превод е...не е налична система за защита на превозното средство......я виж дали ти се заключват всички врати, нещо в бравите може би, щом ти светват плафоните, или там всичко свързано със сигурноста, не съм наясно с тези неща....отиди при някой, който може да чете грешките като хората....иначе в нета може да се вкараш в филм на ужасите, ако слушаш кой, какво ти говори....
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              То превода е ясен, предполагам, че е от акумулатора и вследствие боди компютъра се бъзика нещо. Акумулатора уж го провериха онзи ден, казаха, че е добре, но той е първия заподозрян. Общо взето, това предупреждение е обсъждано много по чуждите форуми, някои си карат без да му обръщат внимание (обикновено при вкарване или изкарване на ключа) , други им са налага, поради това, че автомобила отказва да запали. В 90 процента от случаите, проблема е в модул-волана, вътре има две микро ключета което подават напрежение на останалите модули. Но на мен дано не ми се налага да стигам до там.

              Comment


              • #8
                Както казах няма да коментирам защото не отбирам от електроника....но това с акумулатора ми звучи не сериозно...карам същият модел, падало ми е напрежението на акумулатора, но не ми е изписвало такава грешка ....ако имах този проблем бих потърсил съдействие да се отстрани, а не някой ден да се въртя около колата като обран еврейн.....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Предполагам, че модула на волана за заключване, който всъщност е и имобилаизера на 159, е подал някакав грешен сигнал на боди компютъра. Това го свързвам със светването на светлините в купето, нали като извадиш ключа и светлините светват за кратко, това е което ми се случи, само че в движение, с индикацията на таблото едновременно. Така или иначе, го направи само два пъти в рамките на няколко минути, впоследствие няма проблеми, нищо няма да барам за сега, нека да видя какви ще са и следващите номера на моята италианка.

                  Comment


                  • #10
                    Ако ти се появи въпросната аларма, пробвай да дръпнеш педала на съединителя принудително нагоре и виж дали изчезва.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      То дано повече да не го прави, но ако го направи ще пробвам с педала. А иначе кода на грешката (P 9001) в интернет излиза това "MICU internal error (CPU error)" "The low level of the ignition signal is detected at initializing Engine Control Module (ECM). (The Engine Control Module (ECM) started without input of the ignition signals.)" Като под MICU разбирам, че това е боди компютъра, или греша.

                      Comment


                      • #12
                        С какво приложение сте диагностицирали грешката?
                        Най-добре е да се ползва MultiEcuScan, за да се осъществи комуникация с модула на волана (electric steering) и се види, има ли записани в него грешки и какви.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Не забелязах. Но аз от диагностициране не разбирам въобще. Старата ми кола Алфа 145, 1.9TDI 98 г., нямаше компютри и други простотии, не ми се е налагало да ходя на диагностики, нито са светили някакви лампи, понеже няма компютър . Кола бетон, не ме оставяла никъде. Сега тепърва ще навлизам в дебрите на, модули, екута, имобилаизири др. простотии.

                          Comment


                          • #14
                            Пособията за диагностика са леснодостъпни а ноу-хау - то не е ракетна техника. Ползата пък е голяма.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Ще трябва да си купя нещо за диагностициране. Обмислям ето това, някой ползвал ли го е:https://www.ebay.com/itm/iCarsoft-i9...UAAOSwIM9bEXWG

                              Comment

                              Working...
                              X